mój przyjaciel zetknął się z następującym problemem O2 z silnikiem 1,9TDi BLS: spadek mocy (nie jest znaczący ale wyczuwalny dla kogoś, kto przesiadł się z w pełni sprawnego samochodu o tym samym silniku) zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów. Zrobiliśmy małe pomiary i wyniki są następujące:
nie chcę być sugestywny wyrażając swoją opinię i proszę się nią nie sugerować. Ja dostrzegłem dwa fakty:
1) rozrząd nie jest ustawiony optymalnie
2) turbina działa poprawnie, tj nadąża za nastawami i dość szybko uzyskuje zadane nadstawy
3) korekty na wtryskach są niepokojąco wysokie i pomimo iż są zmienne w czasie to wtryski wykazują w moim odczuciu ponadnormatywne odchyłki (zwłaszcza cylinder 2 i w następstwie zapewne 4).
Proszę Was o Wasze opinie w zakresie działania zaprezentowanych wyżej układów na bazie pomiarów. Ponadto prosiłbym o wskazanie konsekwencji dłuższej jazdy przy takim stanie rzeczy na inne elementy silnika (zakładając, iż użytkownik bagatelizował ten stan rzeczy od dłuższego czasu i tak sobie podróżował). Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi oraz doświadczenia.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
zrób jeszcze raz logi zbloku 3 ,8,11 tak jak powiny byc robione czyli 3 bieg 1500-4000 tys. obr i wklej je tu http://vw-passat.pl/vaglog/ . synchronizacie sie sprawdza na wolnuch obrotach w bloku 4 .korekty w bloku 13 i bip-y 23 sprawdzisz tez na rozgrzanym silniku do 80st na wolnych obrotach i podaj wartosci
tak na szybko to co już jestem w stanie zaprezentować to korekty na biegu jałowym (silnik rozgrzany). Pierwsza kolumna to obroty. W zasadzie lepsze nie były na jałowym, w trakcie jazdy to jak powyżej.
przy pkazji prośba o dookreślenie który moment jest który
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
popraw ta synchronizacie bo jest za bardzo do na minusie powina byc 0 .logi zrob porzadne 3 bieg i noga do oporu od 1500-4000tys a nie tak jak twoje od 1100-2000 tys.bo nic w tych logach nie widac
Komentarz